Každý telefonát je příležitost

Kurz „Každý telefonát je příležitost“ je určen operátorům call center, jako i všem, kteří mohou servisní telefonát překlopit na další prodej produktů nebo realizují obchod telefonicky, případně domlouvají setkání pro obchodníky. Je vhodný pro operátory call center zaměřených na prodej.

Cíle výcvikového kurzu

  • Zdokonalit účastníky v překlopení servisního telefonického rozhovoru na prodejní.
  • Naučit účastníky zaujmout potenciálního zákazníka, aby byl ochotný komunikovat během celého telefonického rozhovoru.
  • Naučit účastníky využívat základní prodejní techniky v telefonické komunikaci se zákazníkem.
  • Rozpoznat přes telefon nákupní signály od zákazníka a umět uzavřít obchodní rozhovor realizováním objednávky nebo domluvením setkání.
  • Procvičit si v rámci audiotréninku praktické komunikačně-obchodní situace.

Obsah

Vznik příležitostí a prodej po telefonu

  • Jak vznikají příležitosti na prodej při servisních telefonických rozhovorech?
  • Výhody a ohraničení prodeje po telefonu

Využití příležitosti a proces prodeje po telefonu

  • Překlopení servisního telefonického rozhovoru na prodej dalších služeb
  • Struktura obchodního telefonického rozhovoru
  • První kontakt se zákazníkem. Jak zaujmout, aby zákazník neukončil hovor dříve, než začneme?

Prodávání užitku a zjišťování potřeb

  • Ověřování a zjišťování potřeb, otázky, jak zapojit zákazníka do rozhovoru

Prezentace

  • Vzbuzení zájmu zákazníka o nabízené produkty
  • Jak si vytvořit prostor na prezentaci? Prezentace nabídky

Překonávání námitek

  • Námitky v úvodu telefonátu (nemám čas, nezajímá mě to atd.)
  • Námitky po prezentaci, překonávání námitek, metodika, argumentace

Získávání souhlasu

  • Uzavírání obchodu, získání objednávky
  • Dohodnutí termínu setkání pro obchodního zástupce

Trénink modelových obchodních rozhovorů