Cílová skupina: manažeři projektů, vedoucí týmů, mistři, vedoucí a manažeři oddělení, HR manažeři, lean manažeři.
- Posílit zaměření účastníků na práci s lidmi/ vůdčí charakteristiky při vedení projekt. týmů.
- Rozvíjet dovednosti v oblasti řešení konfliktů při práci na projektech.
- Zlepšit motivační dovednosti účastníků při práci se členy projektového týmu
- Projektový manažer a lídr. Formální a neformální autorita – co když nejsem jejich šéf?
- Já a moje role – je dobré rozlišovat, Různé styly vedení.
- Sestavení, řízení a rozvoj projektového týmu
- Fáze vývoje týmu – od skupiny lidí až po efektivní tým
- Techniky týmového rozhodování – jak z lidí vytěžit maximum
- Řešení konfliktů v týmech – kdy mohou být konflikty užitečné?
- Situační přístup v projektovém řízení Jak se rozhodnout, který styl použít?
- Motivování projektových manažér
PROGRAM | 1.DEN | 2.DEN |
Program | 9:00 | 9:00 |
Oběd | 12:00 | 12:00 |
Program | 13:00 | 13:00 |
Ukončení | 16:00 | 16:00 |