Obchodní a prodejní dovednosti

Cíl: 

  • Osvojit si principy a techniky storytellingu pro zvýšení přesvědčivosti komunikace. 
  • Zvýšit zaujetí publika a motivaci ztotožnit se s poselstvím prezentace. 
  • Rozvinout dovednost komunikace faktů s pomocí příběhu. 

Obsah 

  • Proč se věnovat příběhům 
  • Prezentace vs. příběh: v čem je rozdíl? 
  • Historka dobrá vs. nekvalitní – parametry strhujícího vyprávění 
  • Struktura příběhu, souslednost informací 
  • Technika KÁVA 
  • Kontext, Akce, Výsledek, Poselství 
  • Techniky storytellingu 
  • 2D princip – gradace uvěřitelnosti, jak jednoduše zvýšit napětí… 
  • Konkrétní situace, příležitosti a příběhy do praxe účastníků 

Jaroslav Dvořák

Dan Kouřil

Doporučujeme také následující kurzy

Máte zájem o naše služby?

Napište nebo zavolejte
Přehled ochrany osobních údajů

Tato webová stránka používá cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a vykonávají funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webové stránky jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.