Workshop je navržen pro manažery a zaměstnance oddělení zákaznické spokojenosti, kteří potřebují zlepšit kvalitu poskytovaných služeb a pozitivně ovlivnit spokojenost svých zákazníků.
Momentálně jsou všechny kapacity naplněny. Nejbližší termín bude zanedlouho v nabídce
Kurz Asertivní komunikace je určený všem těm, kteří se při sociálním kontaktu chtějí cítit přirozeně, partnersky a bez stressu.
Momentálně jsou všechny kapacity naplněny. Nejbližší termín bude zanedlouho v nabídce
V kontextu řízení kvality a procesů se GEMBA týká místa, kde skutečné pracovní operace probíhají. Může to být kancelář, továrna, obchodní prostory nebo jakékoliv pracovní prostředí, kde vzniká hodnota.
Momentálně jsou všechny kapacity naplněny. Nejbližší termín bude zanedlouho v nabídce
„Kreativita je dovednost, kterou se může učit, procvičovat a používat každý.“ Edward De Bono
Momentálně jsou všechny kapacity naplněny. Nejbližší termín bude zanedlouho v nabídce
Free of charge webinar pro Shared Service Centra.
Momentálně jsou všechny kapacity naplněny. Nejbližší termín bude zanedlouho v nabídce
Momentálně jsou všechny kapacity naplněny. Nejbližší termín bude zanedlouho v nabídce
Určení kořenových příčin problémů a následnou implementaci řešení.
Momentálně jsou všechny kapacity naplněny. Nejbližší termín bude zanedlouho v nabídce