Cílová skupina: manažeři projektů, vedoucí týmů, mistři, vedoucí a manažeři oddělení, HR manažeři, lean manažeři.
- Porozumět projektovému řízení ve vzájemných vztazích mezi prvky, jako je například řízení cílů a úkolů projektu v jeho implementační a dokončovací fázi, optimalizace kvality, času a nákladů projektu a řízení změn.
- Naučit se řídit organizaci práce na projektu jako vedoucí a členové projektových týmů.
Kritické faktory úspěchu řízení projektů
- Praktické zkušenosti s realizací projektů. Shrnutí metodiky projektového řízení.
Organizace práce projektového týmu
- „Kick-off“, „Status“ a „Close-up“ meeting. Dokumentace během řešení projektu.
- Pozice projektového týmu v organizaci
Časový manažment projektu a TOC
- Metoda kritické cesty, Aplikujte omezenou teorii (TOC) na projekt.
Monitoring projektu a řízení změn
- Mechanismus řízení projektů ve fázi implementace, Integrovaný přístup k řízení změn
Vyhodnocení projektu
- Oficiální předání požadovaných formálních výstupů. Dokumentace a využití zkušeností (získaných během životního cyklu projektu).
2 dny, 9:00 – 16:30
PROGRAM | 1.DEN | 2.DEN |
Program | 9:00 | 9:00 |
Oběd | 12:00 | 12:00 |
Program | 13:00 | 13:00 |
Ukončení | 16:00 | 16:00 |
Harmonogram dne je pouze orientační a může být po dohodě s účastníky změněn (přestávky, oběd..