Cílová skupina: manažeři projektů, vedoucí týmů, mistři, vedoucí a manažeři oddělení, HR manažeři, lean manažeři.
- Analyzovat kritické situace při komunikaci v projektovém řízení.
- Naučit se získat souhlas zúčastněných stran, přesvědčivě a logicky strukturovat argumenty.
- Rozvíjet schopnost pracovníků efektivně řešit problémové konfliktní situace.
- Řídit poskytování zpětné vazby ohledně výkonu spolupracovníků v projektovém týmu.
Workshop — kritické situace v komunikaci při projektovém řízení
Získávání souhlasu zainteresovaných stran a přesvědčivost
- Analýza očekávání a potřeb cílové skupiny.
- Argumentační techniky: Tvrzení – Emoce – Logika, racionální a emocionální přitažlivost.
- Neverbální strana přesvědčivé komunikace – gestikulace, oční kontakt, držení těla.
Řešení konfliktů v projektovém týmu
- Typy konfliktů, faktický aspekt — předmět konfliktu, začarovaný kruh konfliktu.
- Postupy řešení konfliktů.
Komunikační plán
Komunikační techniky zpětné vazby k výkonů spolupracovníků v projektovém týmu
PROGRAM | 1.DEN | 2.DEN |
Program | 9:00 | 9:00 |
Oběd | 12:00 | 12:00 |
Program | 13:00 | 13:00 |
Ukončení | 16:00 | 16:00 |