Martin Láska

Martin spolupracuje s FBE od roku 2022. Vystudoval obor Management podnikatelské sféry na Vysoké škole ekonomické. Od roku 2009 působí jako konzultant v oblastech Retail Marketing, Category management, Shopper marketing a Business Intelligence.

Bohaté zkušenosti získával především na manažerských pozicích ve společnosti Nielsen a ve společnosti 4P&P, kde od roku 2012 vedl oddělení Business Intelligence a InStore&Shopper Insights. V rámci Nielsen University absolvoval kurzy Step by Step Category Management, BPI Green Belt (Lean, Six Sigma), Managing People & Performance či Managing Clients effectively.

Již více než 10 let externě přednáší na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitě Karlově a VŠE v Praze. Je spoluautorem knihy Marketingová Komunikace v místě prodeje (Grada 2018).

 

Oblasti a témata:

· Category management, Shopper Marketing

· Retail Marketing, Trade Marketing

· Průzkum trhu – Obecné metody

· Retail Audit a Instore Insights

· Promo Aktivity a Komunikace s lidským faktorem, Event Marketing

· MS Excel – Základy, Pokročilé zpracování dat (Power Query)

 

 

Ve svém volném čase pomáhá s vedením sportovního spolku Sokol Zaječice. Rád se také věnuje cestování na mopedech či mořskému rybolovu.

 

Vybrané reference: NielsenIQ, Nestlé, Coca-Cola, Procter&Gamble, Unilever, Philip Morris, Ferrero, Orkla, Stock, Penny Market, Philips, T-Mobile, ATOZ Group

Máte zájem o naše služby?

Napište nebo zavolejte