Lenka Fasterová

„Když něco opravdu chceš, celý vesmír se spojí, abys to mohl uskutečnit.“(Paulo Coelho) 

Je absolventkou Pedagogické fakulty a Ostravské univerzity. Učila krátce na gymnáziu, poté se stala regionální manažerkou prodeje v nadnárodní obchodní společnosti. Po získání zkušeností i na dalších obchodních a manažerských pozicích  začala pracovat jako nezávislá lektorka a trenérka, později také koučka. Kromě toho se i nadále věnuje obchodním aktivitám a vedení týmu. 

Lektorka a konzultantka pro oblast : 

  •  Komunikace a budování sociálního vlivu
  •  Zvládání obtížného klienta
  •  Manažerské dovednosti (motivace, komunikace, zpětná vazba,…)
  •  Obchodní dovednosti
  •  Sebeřízení (Timemanagement, Stressmanagement, Efektivní návyky,…)

V organizacích pomáhá lidem na nejrůznějších pozicích efektivněji komunikovat a ulehčovat sociální kontakt napříč firmou. Dokáže dodat praktické nástroje pro zkvalitnění práce s podřízenými i pro hladší průběh obchodních rozhovorů. Umožňuje lidem vystoupit ze zajetých vzorců jednání a ukazuje, jak být tvůrcem a ne obětí. Práci s lidmi vyvažuje tvořením s hlínou a je příležitostnou keramičkou a hrnčířkou.

Vybrané reference: APEK, ASV Solnice, AV ČR, AVX Kyocera, Bee Partner, Brazzale, Česká spořitelna, ČSOB, Dům dětí a mládeže Kopřivnice, FG Forte, Johnson Controls, Just, Kaufland, Klein Automotive, Kovárna VIVA, Kvados, KÚ MSKLetoplast, Mateřské školky Kopřivnice, Ministerstvo zemědělství, Patria Finance, Penny, Plastika Kroměříž, WITTE Automotive, Raiffeisenbank, Rossmann, Schaeffler Skalica, Schaeffler Kysuce, Siemens, Tatra Trucks, Tatra Metalurgie, Ústav průmyslového vlastnictví Praha, Vibracoustic, VŠB a další.

Máte zájem o naše služby?

Napište nebo zavolejte
Přehled ochrany osobních údajů

Tato webová stránka používá cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a vykonávají funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webové stránky jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.