Kvarteto excelentní zákaznické péče

Neztrácejte čas a peníze opakovaným cílením na nesprávné publikum

Získejte přehled o tom,kdo jsou (a kdo by mohli být) vaši zákazníci

Zmapujte, jaké reálné  potřeby a požadavky na produkty a služby, které poskytujete, má váš zákazník.

CO DÍKY MAPOVÁNÍ ZÁKAZNICKÉ CESTY ZÍSKÁTE?

  • Díky zavedení/zefektivnění přístupu zaměřeného na zákazníka podpoříte zvýšení loajality zákazníků.
  • Lepší propojení komunikace mezi firmou a zákazníkem – na všech kanálech  – osobních (prodejny, výdejní místa, kurýrní služba) i online kanálech (e-shop, aplikace, e-mailing a SMS, reklama).
  • Zlepšení klíčových ukazatelů výkonnosti projektů – konverzní poměr.
  • Díky zmapování na základě uživatelského zážitku předejdete zbytečným výdajům, omezíte negativní zážitky zákazníka a zvýšíte ty pozitivní

Mapování zákaznické cesty přináší překvapivé poznatky, které vám dosud možná unikaly

  • Jak zvýšit kvalitu péče o zákazníka?
  • Jak pomoci konzultantům zvládat stresové situace a emoce?
  • Jak rozmělnit a ustát bolestivá místa na pracovišti?

… naštvaní zákazníci v rámci reklamací

… komunikace dlouhé doby vyřízení požadavku

… poškození produktu při přepravě

… zákazník nespokojený se službou

… příliš zdlouhavé a únavné konzultace

… námitky zákazníků

…a další

  • A hlavně – jak v tomto pomoci vašim zaměstnancům zvládat vše s lehkostí?

…jak komunikovat bez stresu

…jak řešit konflikty a předcházet sporům

…jak se v práci cítit v duševní pohodě

…jak dělat svojí práci s větší chutí a energií

…jak se chtít v práci zlepšovat a růst

Dobře zvládnutý trojúhelník EMPATIE – KOMUNIKACE – STRES přináší zaměstnancům méně negativních emocí, zvyšuje schopnost řešit náročné situace a přináší VĚTŠÍ SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ

3 základní stavební kameny úspěšné změny:

POTŘEBA ZMĚNY: PROČ je změna nutná?

  • ukázat, proč jsou náklady a rizika zachování stávajícího stavu větší, než co nás bude stát změna

VIZE BUDOUCNOSTI: KAM má změna vést?

  • Směřujte specificky na zaměstnance (“Co je v tom pro mě?”)
  • Co nás čeká na konci?

PŘÍSTUP: JAK se změna odehraje?

  • Co čekáme od vás?
  • Co uděláme my?
  • Časový průběh změny

Podpořte je, že na to mají

NPS (Net Promoter Score) je jedním z ukazatelů spokojenosti zákazníků.

Cílem je operacionalizovat, měřit a rozvíjet spokojenost zákazníků pomocí NPS (nebo vaše vlastní / doplňkové ukazatele).

Zvyšování NPS přímo koreluje se zvyšováním spokojenosti zákazníků, což je v rámci daného vzorku statisticky významné.

Pro zvýšení spokojenosti/NPS musíme identifikovat:

  • Tvrdé faktory: Mezi ně patří procesy, systémy, produkty a jejich kvalita.
  • Měkké faktory: Ty zahrnují komunikaci se zákazníky, kampaně a reklamu.

Analýzou stávajících vstupů (komentáře NPS, recenze Google, mystery shopping a případně další zdroje) můžeme určit oblasti, které je třeba zlepšit (a také silné oblasti, které je třeba zachovat nebo posílit).

Kromě toho je cenné porovnat se s konkurencí a zamyslet se nad současnými trendy v péči o zákazníky, nuancemi specifickými pro daný segment, demografickými rozdíly a generačními preferencemi.

V ceně jsou pracovní materiály pro účastníky teplé a studené nápoje po celý den a menší občerstvení.

 Kurz nabízíme jako cyklus v rozsahu 4 dny.

Na zakázku je možné realizovat každý den jednotlivě.

Workshoperie Praha 5

Doporučujeme také následující kurzy

Máte zájem o naše služby?

Napište nebo zavolejte