Strategické plánování zvyšování výkonnosti

Obsah kurzu/workshopu*

  • Definování „core business“ organizace.
  • Kontextový „high level“ diagram procesů firmy.
  • SWOT analýza. Analýza trendů.
  • Definování nebo přehodnocení strategické vize, poslání a hodnot firmy.
  • Popis procesu přímých, nepřímých, interních a externích zákazníků a dodavatelů, definování hlavních zdrojů a ohraničení.
  • Požadavky a potřeby zákazníků, indikátory jejich plnění a požadavky ostatních zainteresovaných stran.
  • Identifikace kritických faktorů úspěchu.
  • Matice kritických faktorů a procesů.
  • Definování projektů, nebo úkolů v souladu s kritickými faktory úspěchu.
  • Cíle a měření zlepšování KPI (klíčové indikátory výkonnosti).
  • Vytvoření akčního plánu.

*Přizpůsobuje se aktuálním potřebám objednavatele.