Zlepšování ve službách se svými specifiky prostřednictvím úspěšných projektů ve službách, jako jsou finanční, IT, telekom, obchod, nákup, a další služby.
Implementace LSS v organizaci
Zákazník: Poskytovatel finančních služeb
Problém/Příležitost: Identifikování klíčových ukazovatelů výkonnosti procesů a následné zavedení „End to End procesního řízení“.
Dosažená zlepšení: Zlepšení FPY z hodnoty pod 1% na 71% v úvěrovém procesu. Zkrácení Lead time procesu o 60%.
Popis kroků implementace:
- Strategický workshop s managementem pro určení cílů projektu – zavedení LSS jako strategického nástroje zlepšování procesů.
- Školení managementu Lean Six Sigma – získání základního přehledu a povědomí.
- Školení specialistů na zlepšování a jejich „On the Job Coaching“.
- Samotné projekty zlepšování za účasti vlastníků procesu.
- Odevzdání zlepšených klíčových parametrů výkonnosti vlastníkům procesu pro jejich další řízené zlepšování.