Cíle

  • u obchodních zástupců dosáhnout porozumění pro sběr informací z terénu
    a jejich poskytování marketinkovému oddělení
  • zvýšit u pracovníků marketinku vědomí, že neefektivní využívání obchodních zástupců
    ke sběru informací je plýtvání lidským potenciálem obchodního oddělení
  • vylepšit a standardizovat komunikaci mezi odděleními

Workshop je určen pro

  • prodejce, obchodní zástupce a vedoucí pracovních oddělení a pracovníky marketinku.

Obsah

Marketink

  • stručný přehled o marketinku odpovídající potřebám workshopu, trh a jeho segmentace, velikost trhu, konkurence, marketinkový informační systém

Definice cílů

  • účastníci definují cíle svých týmů

Identifikace problémových bodů ve vztahu marketinku a obchodu

  • formou skupinové práce se identifikují třecí místa a seřadí se podle důležitosti

Návrh ideálního vztahu

  • účastníci navrhují ideální procesy vedoucí k dosažení definovaných cílů

Zpracování návrhu opatření

  • posouzení ideálních procesů a návrh opatření

Přínosy

  • workshop přinese zlepšení spolupráce obchodu s marketinkem a tím se vytvářejí předpoklady pro efektivnější působení na trhu a získávání konkurenčních výhod