Cíle
- zdokonalit schopnosti obchodních zástupců uzavřít obchod využitím vhodné techniky
a přiměřeného tlaku na rozhodnutí zákazníka - naučit se efektivněji využívat nakupovací signály pro rychlé uzavření obchodu
- zpracovat písemně několik modelových scénářů postupu uzavírání obchodu
Trénink je určen pro
prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.
Obsah
Časový průběh uzavírání obchodu
- křivka zájmu, nákupní signály, technika reakce na nákupní signál
Techniky uzavírání obchodu
- přímá otázka, požádat o objednávku, vyplnění objednávky nebo smlouvy, metoda výběru (buď a nebo), pro a proti, historka, řada pozitivních otázek, vyřazování, po námitce, atd…
Skupinová práce
- identifikovat nejpoužitelnější techniky pro naši praxi, zjistit, které používáme a jaké s nimi máme zkušenosti
Scénáře
- trénink (videotrénink) technik uzavírání obchodu podle připravených scénářů
Modelové situace
- trénink technik uzavírání obchodu se zaměřením na techniku, verbální a neverbální komunikaci
Přínosy
- tréninkem se zdokonalí schopnosti účastníků uzavírat obchod