Cíle

  • dokázat udělat v úvodu obchodního jednání dobrý první dojem
  • zvládnout první minuty obchodního jednání podle pravidel obchodní etikety
  • naučit se číst informace z prvního dojmu, které jsou důležité pro obchodní jednání

Trénink je určen pro

  • prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.

Obsah

První dojem

  • jak vytváříme první dojem, vstup do kanceláře, problematické situace

Etiketa v úvodu obchodního jednání

  • kdo komu podává ruku, kam si sednout, prolomení ledu, co s vizitkami, musím si dát kávu?

Skupinová práce

  • co se dá vyčíst z prostředí, ve kterém jsme se při obchodním jednání ocitli a z prvního dojmu, který na nás udělal náš partner

Představení firmy

  • jak přejít k věci, příprava představení firmy

Videotrénink

  • cvičení modelových situací úvodu obchodního jednání se zaměřením na vytváření dobrého dojmu, bezprostřední verbální a neverbální komunikaci
    a zvládnutí standardních situací

Přínosy

  • tréninkem se zvyšuje sebevědomí účastníků v úvodu obchodního jednání a jejich schopnost udělat na zákazníka dobrý dojem a zaujmout ho; tím se vytvářejí dobré předpoklady pro úspěšný průběh dalšího jednání
  • při tréninku se zpracuje několik standardních představení firmy