Cíle:
- Uvědomit si důležitost tréninku a koučování obchodních zástupců
- Naučit se techniky tréninku a poskytování zpětné vazby formou pozitivního usměrňování
- Zdokonalit se v motivování svých spolupracovníků
Obsah:
Trénink
- principy tréninku, možnosti tréninku, stanovování cílů tréninku, analýza úkolu, rozložení úkolu a postup tréninku
Techniky tréninku
- scénáře, modelové scénky, audiotrénink, videotrénink a nástroje podporující trénink
Ukázky tréninku
- trénink překonávání námitek pro začátečníky a pokročilé, trénink prezentace produktu s důrazem na obsahovou stránku, verbální komunikaci a neverbální komunikaci
Koučování
- principy koučování, význam motivace a cílů při koučování, hodnocení výkonů koučovaných a pozitivní usměrňování
Motivace
- teorie motivace podle Maslowa, Herzberga a Motivace 3.0 a jejich aplikace při motivování obchodních zástupců, praktické rady, jak motivovat obchodní zástupce