CÍLE
- Uvědomit si hodnotu klíčových zákazníků.
- Zdokonalit se ve věcné a osobnostní analýze klíčového zákazníka.
- Zdokonalit se ve stanovování efektivní strategie rozvíjení obchodu s klíčovými zákazníky.
OBSAH
Charakteristiky klíčového zákazníka
- objem prodeje, podíl na objemu prodeje, potenciál.
Analýza klíčového zákazníka
- potřeby, rozhodující lidé, způsob rozhodování, analýza kupních motivací, osobnostní typy a strategie jednání podle osobnostních typů.
Analýza postavení firmy u klíčového zákazníka
- silné stránky, slabé stránky, příležitosti a ohrožení, jak využít naše silné stránky a příležitosti, jak minimalizovat riziko slabých stránek a ohrožení.
Péče o klíčové zákazníky
- způsoby péče, tvořivá dílna nových nápadů péče o zákazníky.
Stanovování cílů a plánů rozvoje obchodu s klíčovými zákazníky
- stanovování cílů a tvorba plánu.