CÍLE

  • Identifikovat rezervy ve využívání času a zvládnout techniky plánování času, které účastníkům umožní dosáhnout vyšší výkon.
  • Zdokonalit plánovaní pracovních aktivit v návaznosti na plán tržeb.
  • Zpracovat týdenní plán.

OBSAH

Časový management

  • identifikace úrovně plánování času, prostředky pro plánování času.

Analýza využívání času

  • denní záznam, zloději času, čas, který mám pod kontrolou, čas,
    kde mi program určují jiní, úkoly, které plním.

Cílová orientace

  • stanovování cílů, dlouhodobé, střednědobé a krátkodobé cíle.

Matice časového managementu

  • priority,
  • naléhavost a důležitost, ABC metoda.

Plánování

  • plánování obratu, plánování aktivit, faktory ovlivňující plán, sezónnost,
  • životní cyklus produktu

Analýza

  • standardní statistika kontaktů, jednání, získaných objednávek, průměrné hodnoty objednávky, dlouhodobí zákazníci, noví zákazníci.

Zpracování plánu aktivit, týdenní plán

  • metodika, jak z plánu tržeb zpracovat plán aktivit, sestavení časových plánů, týdenní plán, denní plán.