CÍLE
- Identifikovat rezervy ve využívání času a zvládnout techniky plánování času, které účastníkům umožní dosáhnout vyšší výkon.
- Zdokonalit plánovaní pracovních aktivit v návaznosti na plán tržeb.
- Zpracovat týdenní plán.
OBSAH
Časový management
- identifikace úrovně plánování času, prostředky pro plánování času.
Analýza využívání času
- denní záznam, zloději času, čas, který mám pod kontrolou, čas,
kde mi program určují jiní, úkoly, které plním.
Cílová orientace
- stanovování cílů, dlouhodobé, střednědobé a krátkodobé cíle.
Matice časového managementu
- priority,
- naléhavost a důležitost, ABC metoda.
Plánování
- plánování obratu, plánování aktivit, faktory ovlivňující plán, sezónnost,
- životní cyklus produktu
Analýza
- standardní statistika kontaktů, jednání, získaných objednávek, průměrné hodnoty objednávky, dlouhodobí zákazníci, noví zákazníci.
Zpracování plánu aktivit, týdenní plán
- metodika, jak z plánu tržeb zpracovat plán aktivit, sestavení časových plánů, týdenní plán, denní plán.